fredag 23. april 2010

Matroskjole


Nye Kjolar frå Millepille :-) gler oss til 17.mai, og lurer på å ha noko anna enn pysj under.

Sollebille..



fredag 16. april 2010

mobilblogg

No har eg gjort noko lurt.. Eg har kopla mobilen min mot bloggen slik at eg kan sende små blogginnlegg derifrå. Fantastisk, eller?
Ikkje det at eg bloggar so mykje då, men kasnkje det blir litt meir om eg kan gjere det frå fleire plassar. Jo fleire klokker dess meir tid er det noko som heiter, så slik er det vel her og.

Ha ei god helg i vulkanoska!

Ny kåpe


Hennymoste har sydd nydelege kåper til jentene. Kvite og med lilla og rosa for. Heidi er super nøgd!

fredag 9. april 2010

VÅR

I dag er det skikkeleg vår i Oslo.
eg sykla til jobb og plystra heile vegen. det er so fint med lyse morgonar, sol og litt varme.
jentene er lettkledde utan dressar og syns sykkelvogn er stas. eg slepp overfyllt buss og dårleg samvit for manglande trim.

Eg gler meg til fleire slike dagar, så får det heller vera at sola avslører skitne glas og støvete golv. pyttåpytt!

onsdag 24. februar 2010

positiv vinter?

Det er so fint med vinter og eg elskar å sjå ut på snøen som dalar. Likevel tek eg meg i å irritere meg saman med alle andre som har sett langtidsvarelet om meir snø og kulde.
Det som er fint med vinteren er:
-raude kjakar
-snømann
-bleinkande snøkrystall om morgonen før det er lyst
-reint og lite hundebæsj
-gratis trim

Det som ikkje er like kjekt er:
-issvullen på trappa
-nedsnødde fortau og snarvegar som er utilgjengelege med vogn
-all tid det tek å kle av og på
-kalde hender på små jenter som hatar vottar
-all plass kleda tek
-ekkel hoste på sovande småjenter


Det betyr at eg kan kose meg med vinter OG glede meg til vår, så eigentleg kan eg vere dobbeltglad. Trur eg skal prøve det resten av dagen (og ikkje irritere meg over ullgensaren som klør)

torsdag 4. februar 2010

tida går fort!

Eg fann dette bildet som Vigdis tok av meg og jentene i påska i fjor. Det er nok småtuppene som har forandra seg mest. eg har same kleda og er berre litt gråare vorti. jaja, er no frisk :-)