lørdag 11. september 2010
mandag 6. september 2010
kom deg ut dagen
I går var det kom deg ut dagen og eg hadde før helga ei liste over alternative utflukter. Dei fleste innebar sykkel, nistepakke og fiskestang.
Kva me enda opp med? Ein roleg dag heime. Me var i hagen, prøveåt eple frå alle trea, sykla på balansesyklane, åt is, leika med naboane.. Var ein fin dag i sola og då kvelden kom var det ikkje så nøye om me ikkje kunne poste noko skrytestatus på Facebook. Ein koseleg og fin familiedag!
Kva me enda opp med? Ein roleg dag heime. Me var i hagen, prøveåt eple frå alle trea, sykla på balansesyklane, åt is, leika med naboane.. Var ein fin dag i sola og då kvelden kom var det ikkje så nøye om me ikkje kunne poste noko skrytestatus på Facebook. Ein koseleg og fin familiedag!
torsdag 26. august 2010
Siste sommardag?

På søndag sykla me til Movann. Ein fin tur innover marka med eit forsøk på grilling. Jentene sine elias fiskestenger var med. Stas å få fiskeleksjon av pappa! Når eg ser ut på regnet og det grå veret får eg lyst til å gøyme på denne dagen gjenom hausten. Kan late eingangsgrillen og smaken av tennvæske gå i gløymeboka.
onsdag 7. juli 2010
snu bilder når ein sender frå telefon?
Hm, eg lurer slik på korleis eg får snudd bilda når eg sender blogginnlegg frå mobilen. Får det jo ikkje til!
lørdag 12. juni 2010
onsdag 2. juni 2010
lørdag 22. mai 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)




