lørdag 11. september 2010

Akvarium


Jentene tykkjer det er stas med Fiskane. Er litt usikker på om det er gjensidig. Dei syns no det er godt med mat, og jentene er rause. Grå laurdag her, men me skal kose oss med jentehelg!

mandag 6. september 2010

kom deg ut dagen

I går var det kom deg ut dagen og eg hadde før helga ei liste over alternative utflukter. Dei fleste innebar sykkel, nistepakke og fiskestang.
Kva me enda opp med? Ein roleg dag heime. Me var i hagen, prøveåt eple frå alle trea, sykla på balansesyklane, åt is, leika med naboane.. Var ein fin dag i sola og då kvelden kom var det ikkje så nøye om me ikkje kunne poste noko skrytestatus på Facebook. Ein koseleg og fin familiedag!

torsdag 26. august 2010

Siste sommardag?


På søndag sykla me til Movann. Ein fin tur innover marka med eit forsøk på grilling. Jentene sine elias fiskestenger var med. Stas å få fiskeleksjon av pappa! Når eg ser ut på regnet og det grå veret får eg lyst til å gøyme på denne dagen gjenom hausten. Kan late eingangsgrillen og smaken av tennvæske gå i gløymeboka.

onsdag 7. juli 2010

snu bilder når ein sender frå telefon?

Hm, eg lurer slik på korleis eg får snudd bilda når eg sender blogginnlegg frå mobilen. Får det jo ikkje til!

lørdag 12. juni 2010

Gøteborg


Vart overraska med Kjærestetur til gøteborg i helga. Snille mannen har ordna med tog og fint hotell. Me har vandra i haga og vore på fleire kaféar i dag enn eg har vore på siste året til saman. Kan anbefalast!

onsdag 2. juni 2010

Lukke


Sol, sovande jenter i vogna og ein trilletur opp akerselva.

lørdag 22. mai 2010

Badekar og snille naboar


Etter å ha sett på badekaret til nabojenta i mange månadar, der det har stått ute bak ei bu, fekk jentene i går arve det. Så stor stas å bade babyen i eige kar med dusj og alt.