tirsdag 4. januar 2011
travelt?
I går såg eg Top Model USA. Jentene kom til New Zeland og skulle på photoshoot med ein sau som heitte Prince.. Seriøst, kor travelt kan eg då ha det?
søndag 2. januar 2011
Året går mot slutten og her er regnskapet
1. Hva gjorde du i 2010 som du aldri har gjort før?
Strikka eigendesign. Eg som ikkje kan strikke i det heile fekk meg eit mestringskick av dokkevesten!
2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?
Ja, eg skulle drikke meir, og det har eg gjort. No er det tid for nye, vere meir spontansosial, sjå muligheiter, vere positiv..
3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ja, det er kome til verda fleire heldige verdsborgarar som har valgt gode foreldre. GRATULERA!
4. Døde noen som sto deg nær?
Nei, i 2010 var det heldigvis lite død.
5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Sverige, Danmark og Tyskland
6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
sakne, ein frys.
7. Hvilke datoer i 2010 vil du aldri glemme, og hvorfor?
Gløymer nok datoar, men kanskje ikkje minner?
8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Det største er alltid jentene, år etter år!
9. Hva var din største nedtur?
Nedturane er små, i alle fall sett i ettertid.
10. Har du vært syk eller skadet?
Er forkjøla no, ja. Lite sjukdom.
11.Hva var ditt beste kjøp?
Raude regnkåpa mi, kanskje?
12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Mamma, mannen, sjefen.. mange bra folk!
13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Ingen eg kjem på.
14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Det lurer eg og på! Mat, hus ungar..
15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
3x veldig.. vellukka sykkelferie?
16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2010?
Kosinus!
17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...
a. Gladere eller mer nedstemt?
gladare, jula i fjor var fæl!
b. Tynnere eller tykkere?
tjukkare, drikk meir, søv meir, et meir..
c. Rikere eller fattigere?
er alltid blakk!
18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
sov, trena, strikka, gjorde nytte for meg, les for ungane..
19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
tenkje på det eg ikkje får gjort noko med.
20. Hvordan vil du tilbringe julen?
sidan jula no er over.. heime.
21. Ble du forelsket?
glimtvis, og heldigvis i same mannen kvar gang :-)
22. Hvor mange one-night stands hadde du?
ingen
23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
tv, ja.. Dora, Kosinus?
24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
nei
25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Boktyven
26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
å oppdage at eg kan høyre musikk att. at det er tid etter legging..
27. Hva ønsket du deg – og fikk?
snille, friske ungar
28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
rolege, veloppdragne ungar..
29. Hva var årets beste film?
Inception?
30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Var på Tusenfryd med familien og resten av telenor.
31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
middagshjelpen
32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
so last.. whatever..
33. Hva har holdt deg i mental balanse?
er eg i balanse?
34. Hvilken kjendis likte du best?
å, meg og kjendisar.. Inga Marte
35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
lokalsjukehus og undergangen ved G.Schjelderupsvei!
36. Hvem savner du?
Lene!
37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Heidi
38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
stao pao!
39. En sangtekst som oppsummerer året.
næh. nuss nuss kosinus?
Eg fann denne lista hjå Dobbel lykke, som og hadde rappa den frå ein blogg. Ei grei oppsummering.
1. Hva gjorde du i 2010 som du aldri har gjort før?
Strikka eigendesign. Eg som ikkje kan strikke i det heile fekk meg eit mestringskick av dokkevesten!
2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?
Ja, eg skulle drikke meir, og det har eg gjort. No er det tid for nye, vere meir spontansosial, sjå muligheiter, vere positiv..
3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ja, det er kome til verda fleire heldige verdsborgarar som har valgt gode foreldre. GRATULERA!
4. Døde noen som sto deg nær?
Nei, i 2010 var det heldigvis lite død.
5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Sverige, Danmark og Tyskland
6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
sakne, ein frys.
7. Hvilke datoer i 2010 vil du aldri glemme, og hvorfor?
Gløymer nok datoar, men kanskje ikkje minner?
8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Det største er alltid jentene, år etter år!
9. Hva var din største nedtur?
Nedturane er små, i alle fall sett i ettertid.
10. Har du vært syk eller skadet?
Er forkjøla no, ja. Lite sjukdom.
11.Hva var ditt beste kjøp?
Raude regnkåpa mi, kanskje?
12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Mamma, mannen, sjefen.. mange bra folk!
13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Ingen eg kjem på.
14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Det lurer eg og på! Mat, hus ungar..
15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
3x veldig.. vellukka sykkelferie?
16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2010?
Kosinus!
17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...
a. Gladere eller mer nedstemt?
gladare, jula i fjor var fæl!
b. Tynnere eller tykkere?
tjukkare, drikk meir, søv meir, et meir..
c. Rikere eller fattigere?
er alltid blakk!
18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
sov, trena, strikka, gjorde nytte for meg, les for ungane..
19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
tenkje på det eg ikkje får gjort noko med.
20. Hvordan vil du tilbringe julen?
sidan jula no er over.. heime.
21. Ble du forelsket?
glimtvis, og heldigvis i same mannen kvar gang :-)
22. Hvor mange one-night stands hadde du?
ingen
23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
tv, ja.. Dora, Kosinus?
24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
nei
25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Boktyven
26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
å oppdage at eg kan høyre musikk att. at det er tid etter legging..
27. Hva ønsket du deg – og fikk?
snille, friske ungar
28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
rolege, veloppdragne ungar..
29. Hva var årets beste film?
Inception?
30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Var på Tusenfryd med familien og resten av telenor.
31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
middagshjelpen
32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
so last.. whatever..
33. Hva har holdt deg i mental balanse?
er eg i balanse?
34. Hvilken kjendis likte du best?
å, meg og kjendisar.. Inga Marte
35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
lokalsjukehus og undergangen ved G.Schjelderupsvei!
36. Hvem savner du?
Lene!
37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Heidi
38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
stao pao!
39. En sangtekst som oppsummerer året.
næh. nuss nuss kosinus?
Eg fann denne lista hjå Dobbel lykke, som og hadde rappa den frå ein blogg. Ei grei oppsummering.
mandag 8. november 2010
Wallies
Hm, eg ser så mange kule wallies over alt (eller i blad og bloggar då..) men eg finn ingen sjølv. Har så lyst å pusse opp med litt tapetmoro!
onsdag 3. november 2010
onsdag 27. oktober 2010
Ansiktsmåling og disco
Eg og Heidi (eller heidi og eg, heiter det vel sånn eigentleg) var på family Reggae disco på sagene samfunnshus på søndag. det var så stas. det var stas å vere åleine med berre ei snuppe, og det var nok stas å vere åleine på tur med mamma. det var stas å ta bussen og få sitte i setet. det vr skikkeleg stas å treffe på ein liten butikk med barn som solgte diverse til inntekt for Flyktningehjelpen. Då vart det muffins og eple og to leiker. Eit Thomas-tog til Heidi og ein politibil til Malene. Det er fint med bøssebærarar, men noko heilt anna med små barn (desse var frå fem til åtte) som sel leiker dei ikkje brukar meir, kaffi, saft og heimelaga muffins.
Hm, no må eg gå. meir om discoen etterpå..
mandag 11. oktober 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)




