onsdag 12. januar 2011

der fann eg det eg leitte etter, trur eg

Eg har jo vore på leit etter litt kule tapetbilder, og no har eg funnet eit par sider der eg kan leite og finne..

http://www.happylines.no/inspirasjon.html
stiligevegger.no

Så får eg jobbe litt med kva veggar eg skal dekorere...

tirsdag 4. januar 2011

Besøk hjå bestefar


Heidi er med pappa til trondheim. Dei har vore og besøkt bestefar og oldefar, stas! Eg og Malene gler oss til dei kjem heim!

travelt?

I går såg eg Top Model USA. Jentene kom til New Zeland og skulle på photoshoot med ein sau som heitte Prince.. Seriøst, kor travelt kan eg då ha det?

søndag 2. januar 2011

Året går mot slutten og her er regnskapet

1. Hva gjorde du i 2010 som du aldri har gjort før?
Strikka eigendesign. Eg som ikkje kan strikke i det heile fekk meg eit mestringskick av dokkevesten!

2. Holdt du nyttårsforsettene dine. Og vil du lage nye?
Ja, eg skulle drikke meir, og det har eg gjort. No er det tid for nye, vere meir spontansosial, sjå muligheiter, vere positiv..

3. Ble noen som står deg nær mor eller far?
Ja, det er kome til verda fleire heldige verdsborgarar som har valgt gode foreldre. GRATULERA!

4. Døde noen som sto deg nær?
Nei, i 2010 var det heldigvis lite død.

5. Hvilke land har du besøkt det siste året?
Sverige, Danmark og Tyskland

6. Hva ønsker du deg neste år som du har savnet?
sakne, ein frys.

7. Hvilke datoer i 2010 vil du aldri glemme, og hvorfor?
Gløymer nok datoar, men kanskje ikkje minner?

8. Hva er det største du har oppnådd i år?
Det største er alltid jentene, år etter år!

9. Hva var din største nedtur?
Nedturane er små, i alle fall sett i ettertid.

10. Har du vært syk eller skadet?
Er forkjøla no, ja. Lite sjukdom.

11.Hva var ditt beste kjøp?
Raude regnkåpa mi, kanskje?

12. Hvem fortjener din hyllest for oppførselen sin?
Mamma, mannen, sjefen.. mange bra folk!

13. Hvem sin oppførsel gjorde deg nedstemt/lei deg?
Ingen eg kjem på.

14. Hva gikk mesteparten av pengene dine til?
Det lurer eg og på! Mat, hus ungar..

15. Hva gjorde deg veldig veldig veldig oppspilt og glad?
3x veldig.. vellukka sykkelferie?

16. Hvilken sang vil alltid minne deg om 2010?
Kosinus!

17. Sammenlignet med denne tiden i fjor, er du ...
a. Gladere eller mer nedstemt?
gladare, jula i fjor var fæl!
b. Tynnere eller tykkere?
tjukkare, drikk meir, søv meir, et meir..
c. Rikere eller fattigere?
er alltid blakk!

18. Hva skulle du ønske du gjorde enda mer av?
sov, trena, strikka, gjorde nytte for meg, les for ungane..

19. Hva skulle du ønske du gjorde mindre av?
tenkje på det eg ikkje får gjort noko med.

20. Hvordan vil du tilbringe julen?
sidan jula no er over.. heime.

21. Ble du forelsket?
glimtvis, og heldigvis i same mannen kvar gang :-)

22. Hvor mange one-night stands hadde du?
ingen

23. Hva var ditt favorittprogram på TV?
tv, ja.. Dora, Kosinus?

24. Hater du noen nå som du ikke hatet på denne tiden i fjor?
nei

25. Hvilken bok er den beste du har lest i år?
Boktyven

26. Hva var årets beste musikalske oppdagelse?
å oppdage at eg kan høyre musikk att. at det er tid etter legging..

27. Hva ønsket du deg – og fikk?
snille, friske ungar

28. Hva ønsket du deg – og ikke fikk?
rolege, veloppdragne ungar..

29. Hva var årets beste film?
Inception?

30. Hva gjorde du på bursdagen din?
Var på Tusenfryd med familien og resten av telenor.

31. Hvilken enkeltting/-person har gjort året mye mer tilfredsstillende?
middagshjelpen

32. Hvordan vil du beskrive klesstilen din?
so last.. whatever..

33. Hva har holdt deg i mental balanse?
er eg i balanse?

34. Hvilken kjendis likte du best?
å, meg og kjendisar.. Inga Marte

35. Hva i politikken har opprørt deg mest?
lokalsjukehus og undergangen ved G.Schjelderupsvei!

36. Hvem savner du?
Lene!

37. Hvem var den beste nye personen som kom inn i livet ditt?
Heidi

38. Fortell en viktig livsvisdom du har lært i år?
stao pao!

39. En sangtekst som oppsummerer året.
næh. nuss nuss kosinus?

Eg fann denne lista hjå Dobbel lykke, som og hadde rappa den frå ein blogg. Ei grei oppsummering.

tirsdag 28. desember 2010

Click to play this Smilebox greeting
Create your own greeting - Powered by Smilebox
This free digital greeting made with Smilebox

mandag 8. november 2010

Wallies

Hm, eg ser så mange kule wallies over alt (eller i blad og bloggar då..) men eg finn ingen sjølv. Har så lyst å pusse opp med litt tapetmoro!

onsdag 3. november 2010

Fine sommar minner på skeiva


Av og til veit eg inni meg at eg er verdas heldigaste. Sjekk den buketten då :)