Det er so fint med vinter og eg elskar å sjå ut på snøen som dalar. Likevel tek eg meg i å irritere meg saman med alle andre som har sett langtidsvarelet om meir snø og kulde.
Det som er fint med vinteren er:
-raude kjakar
-snømann
-bleinkande snøkrystall om morgonen før det er lyst
-reint og lite hundebæsj
-gratis trim
Det som ikkje er like kjekt er:
-issvullen på trappa
-nedsnødde fortau og snarvegar som er utilgjengelege med vogn
-all tid det tek å kle av og på
-kalde hender på små jenter som hatar vottar
-all plass kleda tek
-ekkel hoste på sovande småjenter
Det betyr at eg kan kose meg med vinter OG glede meg til vår, så eigentleg kan eg vere dobbeltglad. Trur eg skal prøve det resten av dagen (og ikkje irritere meg over ullgensaren som klør)
onsdag 24. februar 2010
torsdag 4. februar 2010
tida går fort!
mandag 5. oktober 2009
Alt eg skulle gjort, burde gjort og av og til får gjort
Eg skulle blogge, men det gjer eg jo eigentleg ikkje.
Eg skulle.. nei, eg gidd ikkje ramse alt eg skulle gjort, men ikkje har gjort.
Det eg heller vil, er å seie litt om det eg HAR gjort, det er moroare det, ja!
Eg har nesten strikka ferdig ein puff. Ein Puff Daddys baby, faktisk. Og når eg fann den geniale bloggen til Pickles jentene www.pickles.no, so forelska eg meg litt. eg er jo ikkje noko særleg på slike husmorsyssler, men av og til får eg eit lite snv av inspirasjon, og det gav Pickles meg! Eg har og bake muffins med eigne rips. dei vart så gode at eg burde ha delt med fleire og fått skryt. Men eg åt dei opp..
Denne helga har eg og småjentene vore åleine heime medan pappaen har vore på ein velfortent guttetur langt til fjells. medan me stuka heime bakte eg knekkebrød. Er det mulig? Den tvillingmammaen der får jo til alt.. eller, vel vel, men moro var det og gode vart dei.
Oppskrifta fekk eg frå ei sunn veninne som nok har andre sunne veninner, for dei knekkebrøda var jammen i meg ikkje mykje usunne..
Oppskrift finn du på: http://casadelhette.blogspot.com/2009/09/helt-sprtt.html
Mmm, det får vere nok for no.
Og då kan eg jo nesten seie at eg er i gang med blogginga og, eller?
Eg skulle.. nei, eg gidd ikkje ramse alt eg skulle gjort, men ikkje har gjort.
Det eg heller vil, er å seie litt om det eg HAR gjort, det er moroare det, ja!
Eg har nesten strikka ferdig ein puff. Ein Puff Daddys baby, faktisk. Og når eg fann den geniale bloggen til Pickles jentene www.pickles.no, so forelska eg meg litt. eg er jo ikkje noko særleg på slike husmorsyssler, men av og til får eg eit lite snv av inspirasjon, og det gav Pickles meg! Eg har og bake muffins med eigne rips. dei vart så gode at eg burde ha delt med fleire og fått skryt. Men eg åt dei opp..
Denne helga har eg og småjentene vore åleine heime medan pappaen har vore på ein velfortent guttetur langt til fjells. medan me stuka heime bakte eg knekkebrød. Er det mulig? Den tvillingmammaen der får jo til alt.. eller, vel vel, men moro var det og gode vart dei.
Oppskrifta fekk eg frå ei sunn veninne som nok har andre sunne veninner, for dei knekkebrøda var jammen i meg ikkje mykje usunne..
Oppskrift finn du på: http://casadelhette.blogspot.com/2009/09/helt-sprtt.html
Mmm, det får vere nok for no.
Og då kan eg jo nesten seie at eg er i gang med blogginga og, eller?
onsdag 29. juli 2009
Ein to og tre so bloggar me!
ja, då skal Marthe blogge. Ber over med meg og utprøvinga, so lovar eg å bli betre etter kvart, ok?
Abonner på:
Innlegg (Atom)

