torsdag 26. august 2010

Siste sommardag?


På søndag sykla me til Movann. Ein fin tur innover marka med eit forsøk på grilling. Jentene sine elias fiskestenger var med. Stas å få fiskeleksjon av pappa! Når eg ser ut på regnet og det grå veret får eg lyst til å gøyme på denne dagen gjenom hausten. Kan late eingangsgrillen og smaken av tennvæske gå i gløymeboka.

onsdag 7. juli 2010

snu bilder når ein sender frå telefon?

Hm, eg lurer slik på korleis eg får snudd bilda når eg sender blogginnlegg frå mobilen. Får det jo ikkje til!

lørdag 12. juni 2010

Gøteborg


Vart overraska med Kjærestetur til gøteborg i helga. Snille mannen har ordna med tog og fint hotell. Me har vandra i haga og vore på fleire kaféar i dag enn eg har vore på siste året til saman. Kan anbefalast!

onsdag 2. juni 2010

Lukke


Sol, sovande jenter i vogna og ein trilletur opp akerselva.

lørdag 22. mai 2010

Badekar og snille naboar


Etter å ha sett på badekaret til nabojenta i mange månadar, der det har stått ute bak ei bu, fekk jentene i går arve det. Så stor stas å bade babyen i eige kar med dusj og alt.

tirsdag 27. april 2010

Ut på tur..


Av og til er ein liten tur på bunnpris ein stor ekspedisjon. Utstyr skal med og varer fraktast. Bra vogna er solid og evnen til å pakke er god :-)

fredag 23. april 2010

Matroskjole


Nye Kjolar frå Millepille :-) gler oss til 17.mai, og lurer på å ha noko anna enn pysj under.