Sjekk så fin mann.. og gensar. Vart ferdig med prosjektet og mannen er glad. Eg har festa dei aller fleste trådane til og med, så dette er jo verkeleg velstand.
Må jo berre skryte masse av det deilige garnet, cashwool irregular frå pickles. 35% cashmere og 65% ull. mjuk og varm gensar, og litt dyr. mønsteret var enkelt, i alle fall med litt hjelp frå FB og youtube. pickles.no er verkeleg plassen for slike som meg.
Eg kan no skryte av å ha strikka ein gensar, lurer på om neste utfordring skal dreie seg om noko heilt anna enn garn!
Fin kveld til alle tre føgarane mine, tjihi! Og fin kveld til alle andre som sikkert les utan å følge fast. :-)
