tirsdag 22. november 2011

Om advent, kalender, hysteri og skilnaden på idè og praksis


Malene ryddar ned adventskalendaren i fjor, no ligg den klar til 1.desember.



Eg insisterar på at det heiter adventskalender, ikkje julekalender. Eg insisterar på at adventskalenderen ikkje er ei minijulafta kvar dag, men ein måte å telle ned.
Adventskalendaren skal ikkje påføre mødre eller bestemødre stressymptom i lange tider, for å få klar alle kalendergåver i tide. Å finne små, fine, nyttige gåver som passar.

SÅ, då eg vart mor for snart fire år sidan var eg ganske klar på dette, og er det framleis. jentene har aldri masa om å få julekalender, me har aldri hatt behov for noko forklaring på det.
Misforstå rett, me har adventskalender. Eg har kjøpt ein som kan brukast år etter år, og som er heilt flott. Det er ein kalender med små bøker. kvar bok har eit tal og er eit eventyr. Det er eit Disney-produkt, med historiar om Pinokkio, Askepott o.l. I kvar bok er det ei lita hempe, slik at bøkene kan hengast opp etter at dei er tatt ut og lest. Heilt etter min smak. Ei lita historie saman, kvar dag. Ein fin måte å telje ned til jul på, både for små og store.

So er det likevel slik, at eg er ikkje eineveldig i livet til ungane mine. (sukk.. ;-))
Med ein storebror som har ein svær lego starwars kalender på rommet, er denne idealistiske idyllen vanskeleg å bevare. Om ikkje umogeleg. SÅ, då vert det kalender på dei små i år.
Heldigvis, trass alt, finnst det mange fine kalendarar å velge i. Eg har ikkje fallt i "lage noko fint og personleg" fella, og godt er det!

Det eg har er derimot å finne ein fin Mummi-kalender.

Så, no blir det historielesing og mummifigurar. Greit nok. Familielivet handlar kanskje om balanse og om å vite kva som er dei viktige kampane?

Martinex, Adventskalender, Mummi
Den nye Mummi-kalendaren frå www.lekmer.no


Ha ein fin snartadventstidtysdag!

fredag 11. november 2011

telefonblogging

Med den gamle mobilen min var det så greit å sende bilder og blogginnlegg. Har ikkj eheilt skjønt det med den nye. Den nye har eg hatt sidan juni, mulig eg er litt treg.

mandag 17. oktober 2011

ei lita påminning, Tvillingforeldrenes ABC

Tvillingforeldrenes ABC

Avlastning - noe jeg trenger og drømmer om nå.
Bleieskift - de ca 6000 på et år.
Circus - hovedattraksjonen er den åttearmede mor.
Dobbelamming - er stor utfordring.
Endelig sover de begge to.
Fødselsdag feirer vi dobbelt en gang i året.
Godnatt sier vi for 10de gang når begge barna har kastet smokken på gulvet og står og hopper i sengen.
Humor - dobbelt så moro med tvillinger.
Ingen fritidsproblemer.
Ja takk sier vi lynraskt til hjelpere før de får tenkt seg om.
Kjærlighet - viktig å ta vare på.
Lurveleven - hele tiden.
Måltid - en gang en rolig stund.
Neste gang skal vi bare ha en.....
Optimisme - det barnevakter er fulla av når de kommer.
Pessimisme - det de er preget av når de går.
Quo vadis - hva vil fremtiden bringe?
Rosiner som vi deler ut for noen minutters fred.
Sammen er vi dynamitt!
Tyve fingre - tyve tær - hurra det ble en til oss hver!
Ultralyd i 19de uke da legen spurde hvor mange barn vi hadde bestillt.
Vask, vask og atter vask....
Wc - der jeg aldri får sitte i fred.
X-tra av alt - klær, leketøy, penger og ikke minst tålmodighet.
Yuccapalme - husets stolthet inntil den ble offer for Tarzan og Jane.
Zoologisk hage - huset er fullt av apekatter.
Æsj - denne maten liker vi ikke!
Ønsket om trippende føtter i huset - ble oppfylt og vel så det.
Åh, så fint det er å ha tvillinger!!!!!!!!!!

(Tvillingforeldre foreningen)

torsdag 13. oktober 2011

Arbeidsmiljødagen

For oss som er heldige nok til å jobbe på Høgskolen i Oslo og Akershus, eller Oslo University College og Applies Sciences som det heiter i kortform.. so har me i dag fått vore på ei heildagssamling i Storsalen.
Mykje kan seiast og mangt kan meinast, og det om det meste, og i alle fall om å jobbe i Staten.

Eg skal berre formidle ei lukkekjensle. Ei lukke over å ha ein dag satt av til å ta inn inspirasjon, kunnskap og å le. Le av oss og av dei andre. late meg underhalde og late meg reflektere.

Gode bidragsytarar og kvalitet i alle ledd.

Å avslutte med Christine Koht er jo absolutt ingen nedtur!

Og no.. klar for arbeidsmiljøfesten 2011!

torsdag 15. september 2011

konfirmasjonspresangen

 

Konfirmanten

Blå lagune
Flybussen frå keflavik gjekk via den blå lagune. Det var veldig greit, og gav oss ein fin start på islandsopphaldet.



 Silje sin femte gang for å sjå Geysir, og alle gangene har det regna. Ingen unntak no, trass i solstrålane ho hadde med.

 Regnet løya og eg prøvde å fange det utruleg fascinerande fenomenet med 30m sprut. Blanda hell, men stas var det å ha sett.

 Bursdagsjenta vart feira med middag på restaurant med eit namn som ikkje kan skrivast på norsk tastatur.. "Ved Tjønna". Nydeleg steinbit, lam og torsk.  Sjølv han som ikkje er glad verken i fisk eller sau skrytte av maten.

 Ingen Islandstur utan ridetur på ekte islandshestar. Min er den søte, svart og kvite. Faunir. Han var inspirert av Usain Bolt og likte best å vere i tet..

 Torkjell og Sokrates var gode vener uner heile turen, og Torkjell tok oppgåva som hjelpar særs alvorleg.

 Sol, øl (lettøl), utsikt og beina i varmt vatn. kan ikkje klage på mykje då!

 Å bruke tid på å bekymre seg over værmeldingar som sa 12 grader og regn var heilt unødvendig. Heldigvis!

 Utsikt mot Reykjavik frå fyret Grotta.

 Utsikt frå Perlan, eit artig perleforma utsiktspunkt/kafe/restaurant/museum m.m. bygd på toppen av Reykjavik sine varmtvatnstankar.

Viking malene med nytt utstyr.

Ekte viking Heidi med utstyret i orden.

onsdag 31. august 2011

ISLAND

No reiser me snart til Island. Langhelg i Reykjavik for meg, storebror og fadderbarnet, nykonfirmerte Regine.
Gjett om eg gler meg!
Einaste er at veret er liksom litt blautt og kaldt. Som her..

Tips til kva ein skal finne på der på Sagaøya?