mandag 19. mars 2012

Berlin dag 0

Eg kom til Berlin i gaar, nesten litt dögnvill etter aa ha staatt opp klokka 0515. Paa flyplassen önska mamma meg god tur. Det er ganske flott med god oppfölging i heimen, og at mamma tok nattbussen fraa Sogndal for aa vinke meg vel avgarde var rörande. Ho snakka forresten om at ho skulle paa ferie, skjönnar ikkje heilt det, men det er kanskje mulig?

Paa flysete 25a plasserte eg meg og sat aaleine paa rada ganske lenge. Saa kom det ein mann, ganske lang og ganske pratsam. Saa sjölv om me aldri fekk avtalt för me for, saa hvana altso eg og Oddvar saman paa flyet. Artig! Inn til Berlin delte me drosje og greier.

Sidan eg i örska hadde tasta pinkoden feil tre ganger paa flyet, starta opphaldet utan telefon. greit nok, trudde eg. heilt til eg kom til leilegheita og ingen opna döra daa eg ringte paa. Hjalp lite med to telefonnummer paa ein lapp i veska daa.

Drakk god kaffi og aat opphaldets förste bretzel, slappa av og returnerte til leilegheita gang to. No opna Said. Han viste seg aa vere ein straalande tyrkisk ung mann med godt sovehjarte.

Han hadde til og med baka kake, ei stripete sjokoladekake som smakte echt lecker!

Eg trur opphaldet blir bra eg!

No tenkte eg at eg skulle skrive om dagen i dag og, med kursstart og det ehile. men i det den tanken slo meg kom eg paa at heime i leilegheita ligg det rimeleg mykje lekser og ventar paa meg. Gaar heller heim.

Ha ein fin maandag!

fredag 16. mars 2012

fredag og snart helg!

I dag er det ekstra stas med fredag. Sola skin, ei hektisk arbeidsveke nærmar seg slutten og eg har fått heve/senkepult på jobb. Juhu!

Og søndag reiser eg til Berlin! Gler meg masse!

tirsdag 13. mars 2012

ein fin dag i mars

I dag har eg vore på eksamensseminar. det gjekk veldig fint. Mange flinke folk jobbar med eksamen på HiOA. Deter ganske artig å ha slike seminar. Som ein kollega sa på bussen i dag tidleg: Det er som når læraren trilla inn tv og videospelar i klasserommet..

Me var på eit hotell i nærleiken av jobb, greie lokaler og god lunsj.

Etter jobb var me på politihuset for å skaffe pass til avkomma. Dei skal besøke meg når eg skal på språkkurs i Berlin. Tenk, det er mindre enn ei veke til eg reiser nedover. Gjett om eg gler meg! det blir spennande å vere åleine på tur slik etter gamalt. Lenge sidan sist! Kjenner eg er overdrevent spent på det med å vere åleine i ein stor by.

i avisa i helga les eg at dei som er vellukka er herleg uperfekte. Då er eg nok vellukka, i alle fall er eg ikkje heilt perfekt. tjihi!


ha ein fin kveld, og kom gjerne med tips til stader å oppleve i Berlin! Både for tida eg er åleina, og tida med ungar!

Ha ein finfin kveld!

tirsdag 14. februar 2012

mandag 2. januar 2012

Godt nytt år!

hei alle!
Me skriv 2012, eit heilt nytt og ubrukt år. Spennande eigentleg!
Turen heim frå Sogn vart lang i går. Reknar med me heretter unngår langkøyring 1.januar!

Godt år til alle, og vel overstått 2011!

tirsdag 22. november 2011

Om advent, kalender, hysteri og skilnaden på idè og praksis


Malene ryddar ned adventskalendaren i fjor, no ligg den klar til 1.desember.



Eg insisterar på at det heiter adventskalender, ikkje julekalender. Eg insisterar på at adventskalenderen ikkje er ei minijulafta kvar dag, men ein måte å telle ned.
Adventskalendaren skal ikkje påføre mødre eller bestemødre stressymptom i lange tider, for å få klar alle kalendergåver i tide. Å finne små, fine, nyttige gåver som passar.

SÅ, då eg vart mor for snart fire år sidan var eg ganske klar på dette, og er det framleis. jentene har aldri masa om å få julekalender, me har aldri hatt behov for noko forklaring på det.
Misforstå rett, me har adventskalender. Eg har kjøpt ein som kan brukast år etter år, og som er heilt flott. Det er ein kalender med små bøker. kvar bok har eit tal og er eit eventyr. Det er eit Disney-produkt, med historiar om Pinokkio, Askepott o.l. I kvar bok er det ei lita hempe, slik at bøkene kan hengast opp etter at dei er tatt ut og lest. Heilt etter min smak. Ei lita historie saman, kvar dag. Ein fin måte å telje ned til jul på, både for små og store.

So er det likevel slik, at eg er ikkje eineveldig i livet til ungane mine. (sukk.. ;-))
Med ein storebror som har ein svær lego starwars kalender på rommet, er denne idealistiske idyllen vanskeleg å bevare. Om ikkje umogeleg. SÅ, då vert det kalender på dei små i år.
Heldigvis, trass alt, finnst det mange fine kalendarar å velge i. Eg har ikkje fallt i "lage noko fint og personleg" fella, og godt er det!

Det eg har er derimot å finne ein fin Mummi-kalender.

Så, no blir det historielesing og mummifigurar. Greit nok. Familielivet handlar kanskje om balanse og om å vite kva som er dei viktige kampane?

Martinex, Adventskalender, Mummi
Den nye Mummi-kalendaren frå www.lekmer.no


Ha ein fin snartadventstidtysdag!